فال
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

ولدین فروردین : این روزها داری در مورد اطرافت و اتفاقات دور و بر اطلاعات جدیدی کسب می کنی. یک آدم جدید می تونه تغییر خوبی رو برات بیاره و اگر حس می کنی باید وقت بیشتری با کسی بگذرونی حتما اینکار رو بکن. بسیار درم ورد اینکه چه چیزی رو به تقویم کاری ات اضافه می کنی احتیاط کن چون یک قول اشتباه می تونه یک تعطیلات خوب رو خراب کنه. از انرژی ای که روز جمعه بهت می رسه استفاده کن تا یک موضوع شخصی رو وارد فازی کنی که دوست داری و این رو بدون که کسی که دوستش داری توان این رو داره که با دوستان تو خوش بگذرونه. اگر لازمه روبروشون کن و اگر لازم نیست، از هم دورشون نگه دار.

گاو متولدین اردیبهشت : با اینکه هنوز داری جلو می ری ولی باید سعی کنی بایستی و کمی به مسیرت نگاه کنی و بیبنی اصلا جهت رو درست انتخاب کردی یا نه. نمی شه آدم هم خدا رو داشته باشه هم خرما رو. باید چیزها رو در ترازو بذاری و بین چیزهای مختلف یکی رو انتخاب کنی و دراون جهت حرکت کنی. این هفته توان انجام یک کار بسیار بزرگ رو داری و از طرف کسی هم که فکرش رو نمی کنی بهت کمک خوبی خواهد رسید. اگر به چیزی که نیستی متهم شدی به این شک کن که یک نفر داره ترس هاش رو به تو نسبت می ده تا خودش رو مبرا از مشکل نشون بده.

دو پیکر متولدین خرداد : ممکنه فکر کنی همه چیز بر وفق مراد است اما متاسفانه کارها همیشه اونطوری که می بینی نیستن و این هفته اون زیر زیرها یک چیزهای دیگه ای در جریان داره. در یک کلاس می تونه اتفاق های خوبی بیافته. اگر کسی رو دوست داری با خودت به یک کلاس دعوتش کن و بذار کمی از دانشش بگه و برات مانورهای روشنفکری بده چون این حسابی خوشحالش می کنه. در آسمون این هفته خبر خیلی خاصی نیست پس اگر می خوای چیزی پیش بیاد باید خودت آستین‌هات رو بالا بزنی. اما نگران نباش. در ده روز آینده ونوس داره بالا می یاد و ماجراها تفاوت خواهند کرد.

خرچنگ متولدین تیر : سفری در آسمونه و امیدوارم جدایی ای که درست می کنه طول نکشه. اگر فکر می کنه خدای عشق داره تنبلی می کنه حواست به روز شنبه باشه. از شنبه زحل وارد خونه اشتراکاتت می شه و ممکنه یک تغییر خیلی بزرگ به وجود بیاره. یک مرخصی کوتاه رفتن می تونه خوب باشه و اگر مساله ای مالی هست، یک خرج بزرگ – بخصوص دو نفره – اتفاقی است که با یک هل کوچولو،‌ به جریان می افته و خوشحال و موفقت می کنه.

شیر متولدین مرداد : اخیرا درگیر شرایط سخت یا مشکلاتی بوده ای که در حال اتمام هستن. منتظر یک خبر خوب باشه چون حضور زحل در خونه پنجم تازه هایی برات داره. یک جرقه باعث مشکلاتی خواهد شد اما برای خاموش کردن آتش ها مجبور نیستی هی اطرافشون بشی. گاهی می شه محل رو ترک کرد و وقتی آتیش خاموش شده برگشت. وظایفی توی خونه روی دوشت سنگینی خواهد کرد یا حرفی ناراحتت می کنه اما اگر تلاش کنی می تونی مساله رو راحت کنی و همه اطرافیان رو هم شاد. آدمی هست که دوست داره چیزی رو بهت بگه ولی روش نمی شه.

خوشه متولدین شهریور : ظاهرا کهکشان‌ها یک مجوز ویژه برات صادر کردن که در این هفته به هر چی دست بزنی طلا بشه! حتی در مورد چیزهایی که تخصص خیلی خوبی هم در موردشون نداری اجازه داری وارد کار بشی و موفق بیرون بیای. این هفته رو هفته عمل قرار بده. می تونی این بلیت رو توی اقتصاد خرج کنی یا توی رابطه. گاهی ریسک کردن ترسناکه ولی این هفته از هیچ چیز نترس. یک بحث جدی در مورد رابطه ای هم در جریانه و این رو هم بدون که اگر فکر می کنی کسی بهت سخت می گیره، مجبور نیستی همیشه تحمل کنی. گاهی می شه چیزها رو تغییر داد و متولد شهریور بهترین فرصت رو برای تغییر اوضاع در همین هفته داره. یک بوسه تغییر عظیمی درست خواهد کرد.

بره

ترازو متولدین مهر : حالا که خورشید در حال عبور از دلو نامعموله (یکی از هوایی ترین صور فلکی) تو وارد یکی از پرکارترین و پرثمرترین دوره‌های سالانه‌ات خواهی شد. این وضع آسمونی خلاقیت، فعالیت و توان تولید تو رو به اوج می رسونه و تشویقت می کنه تا کارهای جدیدی رو شروع کنی و حتی برای زندگی ات برنامه بریزی. دقت کن که نیازی به عجله نیست. در این هفته کافیه اهداف خوبی رو بذاری و در بقیه سال با جدیت دنبالشون کنی. این هفته زندگی عاشقانه ات هم آتیشن خواهد بود – حداقل توی ذهنت. اگر تا جمعه دست به عمل بزنی، توان خیلی خوبی هم در ایجاد روابط جدید خواهی داشت. از این هفته نهایت استفاده رو ببر چون تمام برج‌های دیگه دارن به اوضاع آسمانی‌آت حسرت می خورن.

کژدم متولدین آبان : ایده خوب اینه که به برنامه‌های معمول و برنامه ریزی شده از قبل بپردازی و سعی نکنی کار عجیب و غریبی بکنی. هیجان بالاست و دست زدن به کارها در حین هیجان معمولا عاقبت چندان خوبی نداره. صحبت با یک آشنا در مورد زندگی عشقی کاری نیست که معمولا دنبالش باشی اما اگر در این هفته تونستی انجامش بدی حتما سرغش برو. یک نصیحت یا پند یا پیشنهاد خوب در انتظارته. اگر جایی دور از هیجان قرار بود حرفی زده بشه، کتابی خونده بشه، فیلمی دیده بشه یا چنین چیزهایی حتما شرکت کن و اگر خودت می تونی وقت بذار و یک فیلم خوب ببین یا کتاب جدیدی رو شروع کن. حیفه این عادت رو کنار بذاری.

کمان متولدین آذر : بدون اینکه حتی متوجه بشی چرا یکهو می بینی که درگیر یک کشمکش شدی – اونم سر قدرت. ماه میزان داره از خونه یازدهم گروه‌هات می گذره و درست همونجاست که فکر می کنی جمعی دارن سعی می کنن تو رو از برنامه‌هات دور کنن. اینکه این موضوع در طولانی مدت واقعیت داره یا نه خیلی مهم نیست – چیزی که مهم است اینه که در این لحظه از این جریان احساس آزار می کنی یا خواهی کرد. وقت گذرونی با دو سه دوست خوب یا در یک جمع صمیمی بسیار بیشتر از اونی که فکر می کنی به نفعت تموم می شه. اگر پارتنر داری باهاش در یک جلسه شرکت کن و به هم نزدیکتر می شین و اگر دنبال پارتنر هستی در یک جلسه می تونی پیداش کنی. بخصوص از سه شنبه تا پنجشنبه ظهر. متاسفانه آخر هفته برنامه‌های بزرگی پیش بینی نمی شه پس از حالا به فکر باش.

بره

بز متولدین دی : به نظر می رسه که نورافکن دیگه روی تو زوم نکرده و تو هم با این جریان راحتی. آدم خوبی مدتی خارج از دید باشه و به خودش برسه. بالاخره فرصت این رو داری که مدتی دور از نگاه آدم ها و روسا و فامیل به خودت برسی و برای خودت وقت بذاری. سعی کن در این هفته برنامه ای منظم برای کارها بریزی چون وقتی آدم سرش خلوت شده، احتمال سر رفتن حوصله ‌اش خیلی زیاد می شه. زندگی عشقی ات کمی شکننده است و باید آماده تغییراتی توش باشی. ونوس در حال حرکت رو به عقبه و این برات به معنی یک آزمایش در رابطه عاشقانه است. در این ماه کشف خواهی کردی که واقعا عاشقی یا نه. اگر قرار شد روی خودت قیمتی بذاری، حتما قیمت رو خیلی بالا بذار.

دلو متولدین بهمن : خورشید در حال ورود به خونه تو است و این نشونه فرا رسیدن تولد متولد بهمن، براش بسیار خوب تموم می شه. مستقل از اینکه روز خاص تولد تو کی است، این چهار هفته اوضاع خوبی خواهی داشت و اگر بخوای به شرایط زندگی ات نگاه کنی باید حتما با شمع و عود و بوی خوش تصورش کنی. در این هفته چیزی که تهدید می کنه یک مشاجره است بین تو و کسی که برات مهمه. مشاجره‌ای که اصلا متوجه شروعش نمی شی ولی یکهو کشف می کنی که داری با کسی که نباید، جر و بحث می کنی. یادت باشه که این هفته می تونی کلا در هر لحظه جذاب به نظر برسی پس هیچ روزی رو ژولیده یا نامرتب ظاهر نشه. ناسلامتی ماه تولدت شروع شده! اگر می خوای توجه کسی رو به سمت خودت جلب کنی،‌ در این ماه می تونی به شیطنت‌آمیزترین روش ممکن، گولش بزنی!

ماهی متولدین اسفند : انعطاف پذیری عاطفی‌ات امروز مورد تست واقع خواهد شد و این راحت نیست. ازت به شکل غیرمستقیم خواسته خواهد شد تا یک چیزی رو تحمل کنی و حرفی نزنی و تو مثل همیشه دووم می یاری و با جریان کنار می یای ولی خودت رو می خوری. خوشبختانه جایزه طولانی مدت اینکار زیاده و در نهایت قول می دم که از زندگی ات راضی خواهی بود و مفهومت از عشق گسترش پیدا خواهد کرد… اینها رو فقط برای دلخوشی یک هفته بد می گم؟‌ شاید. اما این فرصت هم کاملا برات هست که طی یک صحبت بسیار عمیق با یک نفر به تفاهمی برسی که این هفته راضی نگهت داره. فکر و قلبت رو باز بذار تا تجربه‌های جدید افق‌هاش رو گسترش بده و اگر می خوای دست به موضوعی بزنی که پول توش مطرحه، حداکثر تا دوشنبه بعدی، اقدام کن. هفته تو نیست ولی خواهی تونست موفق ردش کنی




:: موضوعات مرتبط: اجتماعی-انتقادی -پیشنهادی , علمی-فرهنگی -هنری-ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 759
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: