نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

 
استاندار کهگیلویه و بواحمد تاکید کرد که توزیع سیب زمینی در آستانه انتخابات 88 ریاست جمهوری به پیشنهاد وی صورت گرفته است.
 
به گزارش ایلنا، "سید حسین صابری" در نشست ماهیانه خود با رسانه های کهگیلویه و بویراحمد در سالن استانداری استان گفت: مقدار زیادی سیب زمینی در زمان استانداری من در لرستان مانده بود. من گفتم بدهید به بهزیستی و كمیته امداد که متاسفانه ده درصد هم مصرف نشد و اگر می پوسید بحران ایجاد میكرد. فقط بدشانسی این بود كه درست در زمان انتخابات این مشكل به وجود آمد و ربطی به انتخابات نداشت.
 
وی با بیان اینکه توزیع سهام عدالت هیچ ربطی به انتخابات ندارد، اظهارداشت: عده ای در تلاشند که این اقدام عظیم دولت خدمتگزار را به انتخابات ربط دهند که به هیچ عنوان صحت ندارد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تشریح چگونگی شکل گیری 9 دی هم پرداخت و بیان داشت: نباید 9 دی را به انتخابات متصل کرد. البته معتقدیم نباید مردم را هرروز به بهانه های مختلف به خیابان برای راهپیمایی کشاند و اگر چنین کاری را انجام دهیم مردم را خسته می کنیم.
 
وی با تاکید بر اینکه من نگفتم كه خاتمی در فتنه نبوده است، خاطرنشان کرد: در تصویرهای تلویزیونی و در درگیری‌ها تصویر خاتمی نیست ولی تصویر مهدی هاشمی و فائزه هاشمی وجود دارد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بعضی افراد نماز شب خود را طولانی می‌كنند تا نماز صبح شان قضا شود و معتقدیم در هر كشوری كه گرانی و تورم آن به صفر برسد اقتصاد آن كشور مشكل دارد.
 
صابری در ادامه بدون اشاره به نام مدیر یا مدیرانی در کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: بعضی از مدیران 50 تومان كار میكنند 500 تومان هزینه تشریفات و تبلیغات همان كارشان می شود.
 
وی گفت: در زمینه تعطیلی پنجشنبه در کهگیلویه و بویراحمد به جمع بندی نرسیدیم و تعطیلی پنج شنبه‌ها در خیلی از استانها اجرا نشده اگرچه اصفهان اجرا كرد و پشیمان شد.





:: موضوعات مرتبط: اجتماعی-انتقادی -پیشنهادی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1218
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: