نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی




اه خدايا
 
 
خدايا چون تو حاضري چه جويم و چون تو ناظري چه گويم
 
 
پروردگارا
  
به من آرامش ده
 
تا بپذيرم آنچه را كه نميتوانم تغيير دهم
دليري ده
تا تغيير دهم آن چه را كه ميتوانم تغيير دهم
بينش ده
 
تا تفاوت اين دو را بدانم
مرا فهم ده
 
تا متوقع نباشم ، دنيا و مردم آن مطابق ميل من رفتار كنند
 
 
 
                                                                                                  جبران خليل جبران
 
 

من بسیاری را دیدم که شخصیت مرا با برخوردم

اشتباه گرفتند، زيرا شخصیت من چیزی است که

من هستم، اما برخورد من بستگی دارد به  این که

" تو "کیستی.

 

دردمندان را دوايي نيست در ميخانه ها

ساده دل آنكس كه پيمان بست با پيمانه ها

وحشي بافقي

 

برادري به تعداد نيست به وفاست

يوسف يازده برادر داشت

حسين ، عباس را

 

دانش الهی از راه کتابها کسب نمی شود. بلکه باید آن را در وجود خود درک کرد . ماهاتما گاندی

 

من صاحبان اخلاق را روح جامعه خود ديدم ( امرسون )





:: موضوعات مرتبط: اجتماعی-انتقادی -پیشنهادی , علمی-فرهنگی -هنری-ورزشی , محلی-منطقه ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 958
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: