نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

آيفون تصويري خونمون رو زدم مامانم برداشته ميگه سعيد تويي؟ ميگم پـَـــ نــه پـَـــ من مامور منکراتم لطفا درو باز کنيد ميخام بيام حجابتونو چک کنم


____________________________________________________


تو صف پمپ گاز منتظرم تا نوبتم بشه،
يارو زده به شيشه ميگه آقا شما هم مي‌خواي گاز بزني‌؟
پَـــ نَ‌‌ پَـــ من مي‌خوام ليس بزنم... ____________________________________________________


دندونم بد جوری درد میکرد ... دستمو گذاشته بودم رو صورتم ...
دوستم دید منو پرسید دندونت درد میکنه؟
پَ نه پَ دارم اذان میگم گذاشتمش رو میوت ، همسایه ها اذیت نشن!

____________________________________________________


با دوستم رفتیم یه مغازه شلوغ که عسل طبیعی میفروشه . بعد دو ساعت که نوبتمون شده فروشنده میگه عسل میخواین ؟

پس نه ما دو تا زنبوریم اومدیم اینجا استخدام شیم

____________________________________________________


ماشینم بنزین تموم کرد وسط جاده, واستادم دم جاده یکی 2 لیتر بنزین از ماشینش بهم بده که فقط خودمو برسونم به یه پمپ بنزینی, یکی زد بقل گفت آقا بنزین برای ماشینت می خوای؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام باهاش خودمو آتیش بزنم

____________________________________________________

 رفتم نوشابه بخرم به یارو میگم اینکه تاریخش مال دو سال پیشه. میگه: یعنی فاسد شده؟ میگم پـــــــــ نه پـــــــ مونده جا افتاده.

____________________________________________________


با دوستم رفتيم باغ وحش،جلوي قفسِ شيروايساديم.

دوستم ميگه:شيرِ؟ ميگم:پَــــ نَپَــــ… گربه اس باباش



مرده ريش گذاشته ____________________________________________________


زنگ زدم 115، میگه آمبولانس میخواین قربان؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه پلیس 110 میخوام، بقیش هم آدامس بدین ____________________________________________________


دوستم زنگ زده میگه چکار میکنی؟ میگم ماشینمو آوردم تعمیرگاه ...
میگه مگه خرابه ؟
نه پس آوردمش تعمیرگاه عیادت دوستای مریضش

____________________________________________________


  جعبه گوجه خريديم ! اون يکي همسايه اومده ميگه ميخواي رب بپزي ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ ميخوايم رنگ کنيم جاي سيب بفروشيم





:: موضوعات مرتبط: اجتماعی-انتقادی -پیشنهادی , علمی-فرهنگی -هنری-ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: